Recensies

Regelmatig ontvangen wij van onze gasten leuke, enthousiaste, kritische en soms ook ontroerende reacties. Wij zijn continu bezig om onze dienstverlening te verbeteren. Uw stem is van daarom waarde. Laat uw reactie onderaan deze pagina achter. Na goedkeuring zal deze op de pagina verschijnen.

Wij zijn ook benieuwd naar uw mening!



Reacties

  1. Na mijn heupoperatie heb ik ervoor gekozen om bij te komen in de Kim, een heel verstandige keus. Het eten is fantastisch, de zorg hartverwarmend, kortom een prima plek om op kracht te komen, echt een aanrader.

  2. Een verblijf in De Kim is altijd een feestje. Het gevoel van welkom zijn is sterk. Het eten is er heerlijk en er zijn geen bezoektijden zodat ik dat allemaal zelf kan regelen.

  3. Het was goed om hier weer te zijn: frisse kamers, het heerlijk eten, de zee… Maar wat is een gebouw zonder mensen? Het personeel maakt De Kim. Dankjewel huishoudelijke dienst, medisch en paramedisch personeel, restaurantmedewerkers en wie ik vergeten ben. Kom zeker terug, al dan niet om te revalideren.

  4. Zou er nog zorg zijn na het ziekenhuis. Allemaal verzorgingshuizen maar dat is niet wat ik zoek. Totdat mijn oog viel op “de Kim” . Op de website zag ik wat voor zorg ik kon verwachten. Omdat het zo goed beviel heb ik nog 10 dagen bijgeboekt om verder te herstellen.

Plaats een recensie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Bereken uw verblijf

U kunt hier de verblijfskosten berekenen. Zorgverzekeraars vergoeden soms een deel van het verblijf.

De tarieven voor 2020 zijn nog niet bekend. Bent u van plan om in 2020 te reserveren, neemt u dan contact met ons op.




Zorg per kwartier € 15,00

Uw dagprijs: € x,00

Dit is een indicatie. Belt u even voor de definitieve tarieven?

071 36 40 730

U heeft nu uw dagprijs berekend. Dit is een indicatie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend. De dagprijs voor een herstelverblijf is inclusief logies en recovery care services. Het is verstandig om even met ons te bellen over de beschikbaarheid van kamers, uw zorgvraag en de vergoedingsaanvraag bij uw verzekeraar.